Verzenden & retourneren

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden al onze bestellingen via pakketpost met Track & Trace code. De verzendkosten zijn 6,95 voor Nederland en België. Vanaf een besteding van 75,- (bedden en boxsprings uitgezonderd) is de verzending gratis. Voor de verzending van bedden & boxsprings (op afspraak) geldt een verzendtarief van 19,95

Levering

Wij hanteren een levertijd van 3-5 werkdagen op ons gehele assortiment. Is een artikel niet voorradig? Dan ontvang je een berichtje van ons. Wij versturen alle pakketten via pakketpost met Track & Trace code. 

Mocht je niet thuis zijn dan wordt het pakket bij de buren bezorgd, of bij een afhaalpunt in de buurt. Ook kan de bezorger ervoor kiezen het de volgende dag opnieuw te proberen. Dit alles zal zichtbaar zijn via een melding in de app van de betreffende pakketdienst, of op het achtergelaten briefje in de brievenbus.

Heb je een bed, boxspring of nachtkastje besteld? Dan geldt de vermelde levertijd bij het betreffende artikel in onze webshop.

Mag ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt je bestelling altijd geheel of gedeeltelijk retourneren via onze portal. Deze vind je in deze link: Retourneren of via 'Verzenden & retourneren' onderaan onze website.

Retourvoorwaarden:
- Voor de bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen. De termijn gaat in vanaf het moment dat jij de bestelling hebt ontvangen. Is de zichttermijn verstreken? Dan kan je bestelling niet meer worden geretourneerd.

- De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Behalve wanneer: je een defect, incompleet of verkeerd artikel hebt ontvangen. In dat geval verzoeken wij je eerst contact op te nemen met onze klantenservice.

- Het artikel is in ongebruikte staat en niet uitgewassen.

- Het artikel zit zoals ontvangen in de originele en onbeschadigde verpakking.

- Gebruik transparante tape voor het dichtplakken van de verpakking, bij gebruik van ducttape zal de verpakking beschadigd raken.

Indien de retourzending niet aan de voorwaarden voldoet, kunnen wij de retour helaas niet accepteren en crediteren.

Hoe kan ik mijn bestelling (of een gedeelte retourneren?

Lees onze retourvoorwaarden hierboven en doorloop hierna de onderstaande stappen om de retourzending goed te laten verlopen:

  1. Verpak de producten goed zodat deze tijdens het verzenden niet beschadigd worden
  2. Ga naar het retourportaal via onderstaande knop en meld je retourzending aan met je ordernummer en e-mailadres zoals gebruikt bij de bestelling
  3. Geef je pakket af bij het door jou gekozen pakketpunt
  4. Wij zullen het aankoopbedrag + verzendkosten uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de zending terugstorten

retourneren budget bed

Beschadigd, incompleet of verkeerd artikel ontvangen? Meld dit eerst via de klantenservice zodat wij een gepaste oplossing kunnen bieden.

Garantie

Je hebt altijd recht op de wettelijke garantie, dit betekent dat je altijd recht hebt op een goed product. Als een product niet deugt heb je recht op reparatie, een nieuw product of teruggave van je geld.

Je mag het product gedeeltelijk uit de verpakking halen om het product goed te kunnen beoordelen. Wanneer je het product niet volgens de wasvoorschriften wordt gewassen vervalt de garantie. 

Wij als verkoper staan achter onze producten. Daarom doen wij ons uiterste best om de gewenste kwaliteit te waarborgen. Indien een product beschadigd is of wij fouten hebben gemaakt, zorgen wij voor een vergoeding of vervanging van het product. Voor een snelle en gepaste afhandeling vragen wij je om altijd eerst contact op te nemen met onze klantenservice voordat je een beschadigd of verkeerd ontvangen product retourneert.

Wij proberen retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken, uiterlijk 14 dagen na ontvangst in ons magazijn. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen wanneer het product anders wordt gebruikt dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking vast te stellen.

Kom je er niet uit of heb je toch nog een vraag?

Heb je toch nog vragen over retourneren? Neem dan contact op met onze klantenservice via:

klantenservice@budget-bed.nl

(wij streven ernaar om jouw vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden)