Veelgestelde vragen

Bestellen

Als je bestelling al is afgerond en je wilt iets wijzigen, verzoeken wij je contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via klantenservice@budget-bed.nl of via 088-7461060 (lokaal tarief).

Controleer de volgende punten. Indien je bij het bestellen een optie moet aangeven, waarin je het artikel wilt ontvangen? Selecteer dan de optie van jouw voorkeur. Gebruik je een kortingscode of doe je mee aan een actie, waarvoor een minimum bestelwaarde geldt? Controleer dan of jouw bestelling voldoet aan de voorwaarden van de actie. Heb je een geldig e-mailadres ingevuld? Klopt je postcode? Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Gebruik maken van de kortingscode gaat als volgt:
1. Ga naar je winkelmandje;
2. Bij "Kortingscode" vul je de kortingscode in en klik op de groene button met 'Toepassen'.

Wordt de korting niet verwerkt in het orderbedrag? Controleer dan het volgende:
1. Is de korting alleen geldig in combinatie met specifieke artikelen?
2. Maak je tegelijkertijd gebruik van een andere actie, cadeau of korting? De kortingscode is dan niet geldig.
3. Is er een minimum orderbedrag vereist voordat je de code kunt activeren? Winkel dan eerst verder voordat je de code activeert.
4. Heeft de code een geldigheidsdatum? Wellicht is de code verlopen.

Na het plaatsen van je bestelling ontvangt je van Budget-Bed.nl altijd een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Het is echter mogelijk dat deze email door je mailserver als spam aangemerkt is, dat je inbox te vol is of dat je een onjuist e-mailadres hebt ingevuld bij het plaatsen van de bestelling.

Heb je jouw orderbevestiging niet gevonden in je spambox of map 'Ongewenste e-mail'? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@budget-bed.nl of bel 088-7461060(lokaal tarief).

Bij Budget-Bed.nl communiceren wij regelmatig aanbiedingen en (kortings-)acties via e-mail, de website of Social Media. Bij iedere actie geven wij aan hoelang deze geldt en welke verdere voorwaarden hieraan gekoppeld zijn, bijvoorbeeld: op welke producten of categorieën de actie van toepassing is en of er een minimale orderwaarde geldt. Korting middels een kortingscode wordt niet automatisch verrekend, je dient hiervoor de code in te vullen in het afrekenproces. Na afloop van de actie kun je geen gebruik maken van een kortingscode waarvan de geldigheidsdatum voorbij is.

Prijswijzigingen voorbehouden: door ontwikkelingen in de markt, gewijzigde inkooptarieven of andere redenen kunnen de verkoopprijzen van onze artikelen verlaagd of verhoogd worden. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Staffekorting: onze staffelkorting betreft een speciale aanbieding waarmee je twee of meer dezelfe producten met korting kunt bestellen. Zo werkt het: je past het aantal op de productpagina of in de winkelwagen aan en vervolgens wordt je korting automatisch doorberekend in het totaal bedrag van je winkelwagen.

Levering

Jouw bestelling wordt bezorgd door PostNL. Als je niet aanwezig bent, bezorgt de bezorger van PostNL het pakket op de dichtstbijzijnde PostNL-locatie en laat een kaartje bij je achter. Indien mogelijk wordt het pakket van een van de buren aangeboden. Via de PostNL App of jouw.postnl.nlkun je jouw pakket volgen en traceren. PostNL bezorgt van dinsdag tot en met zaterdag.

Ben je benieuwd naar de status van jouw levering of binnen welk tijdsbestek het pakket wordt geleverd? Kijk dan op jouw.postnl.nl of de PostNL App, vul jouw track and trace code of niet-thuis code in en de postcode die je hebt opgegeven bij het plaatsen van de bestelling. Je kunt hier de actuele status van de levering 24 uur per dag bekijken.

Ja, bij een bestelling tot € 60,- betaal je € 5,95 verzendkosten voor zowel Nederland als België. Boven € 60,- is voor beide landen de verzending gratis.

Nee, wij verzenden ook naar België. De kosten voor beide landen zijn € 5,95 bij een bestelling tot € 60,-. Boven dit bedrag is de verzending naar zowel Nederland als België gratis.

Als een bestelling op werkdagen voor 23:45 geplaatst en betaald is dan heb je het vaak al de volgende dag in huis. Wij hanteren een levertijd van 1-3 werkdagen op ons gehele assortiment. Het kan wel eens voorkomen dat een product uitverkocht is nadat een bestelling is geplaatst. Hierdoor kan de levertijd wat langer duren.

1. Check de Track & Trace code

Je ontvangt deze van ons, zodra het pakket is verzonden, op het door jou opgegeven e-mailadres. Check ook altijd je spambox!

2. Check het bezorgadres

Klopt het door jou opgegeven adres? Controleer danook de postcode en het huisnummer.

3. Check je brievenbus

Heb je een niet-thuis-bericht van de bezorger ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd, afgeleverd op het dichtstbijzijnde afhaalpunt of heeft de bezorger een ander moment ingepland.

Klopt dit allemaal maar heb je alsnog het pakket niet ontvangen?

Neem dan contact op met onze klantenservice.

Een beschadigde levering lossen we graag voor je op. Stuur ons binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een email + foto's waarin je aangeeft welke producten beschadigd zijn en wij zorgen kostenloos voor een vervangend product. Retourneren is in alle gevallen gratis, voor meer informatie kijk bij Verzenden & retourneren.

Betalen

Bij Budget-Bed.nl kun je veilig winkelen en betalen via onderstaande betaalmethoden.

iDeal
Betalen via iDeal is veilig en snel. Je rekent af in de vertrouwde online betaalomgeving van jouw eigen bank. Alle gegevens staan al klaar en de betaling wordt direct uitgevoerd.

Acceptgiro
Je kunt jouw online bestelling achteraf betalen met een digitale acceptgiro via AfterPay.

AfterPay voert voor actie.deals het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Je kunt bij actie.deals betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 200,00 als je betaalt via AfterPay.

Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement (Link nieuw venster http://www.afterpay.nl/page/privacy-statement). Mocht onverhoopt het verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Je kunt bij vragen altijd contact (Link nieuw venster http://www.afterpay.nl/page/consument-contact) met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website (Link nieuw venster http://www.afterpay.nl/page/consument).

Achteraf betalen
Je kunt jouw online bestelling achteraf betalen met een digitale acceptgiro via Billink.

Billink voert voor Budget-Bed.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van Billink via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Je kunt bij Budget-Bed.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €250,00 als je betaalt via Billink.

Ter goedkeuring van jouw verzoek om te betalen met acceptgiro voert Billink een gegevenscontrole uit.  Mocht onverhoopt het verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kan je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Je kunt bij vragen altijd contact met Billink opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar de Billink website.

Creditcard
Je kunt jouw bestelling bij Budget-Bed.nl betalen met creditcard (MasterCard, Maestro of VISA): vermeld hierbij het nummer en de geldigheidsduur van de creditcard. Let ook op de CVC code (de laatste 3 cijfers achterop de creditcard) die je dient te vermelden. Jouw creditcardgegevens worden niet opgeslagen. Op het moment dat je online een bestelling plaats, wordt de creditcardbetaling direct voltooid en worden jouw creditcardgegevens verwijderd.

Cadeaubon of kortingscode
Leuk, gefeliciteerd met jouw Budget-Bed cadeaubon of kortingscode. De kortingscode (op de cadeaubon) vul je in tijdens het bestelproces onder 'kortingscode'. De korting wordt automatisch verrekend met het totaalbedrag in de winkelwagen.

Retourneren

Je kunt je bestelling altijd geheel of gedeeltelijk retourneren via onze portal.

Je kunt binnen 14 dagen nadat je het product ontvangen hebt je retour aanmelden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen om je product naar ons terug te sturen. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om het product in originele staat en ongebruikt en onbeschadigd terug te sturen.

Je kunt je retour gemakkelijk aanmelden via de retourportal. Klik hier om je retourzending aan te melden en het retourformulier uit te printen.

Ons retouradres is Zoete Inval 4, 4815 HK Breda. Dit adres wordt automatisch ingevuld op je retourformulier.

Nee, je moet zelf de kosten van je retourzending betalen. Indien producten beschadigd zijn of verkeerd geleverd, dan betalen wij uiteraard de retourkosten. Heb je verzendkosten betaald bij het plaatsen van je bestelling? Dan betalen wij deze + het aankoopbedrag van de geretourneerde producten aan je terug.

Ja, je mag een actieproduct altijd retourneren. Op actieproducten zijn onze standaard retourvoorwaarden van toepassing.

Indien wij de gehele bestelling hebben ontvangen en goedgekeurd, krijg je het gehele aankoopbedrag terug inclusief de verzendkosten bij bestellingen tot € 60,-. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Zorg ervoor dat je ook gratis producten die je van ons hebt ontvangen meestuurt met je retourzending.

Je krijgt je geld uiterlijk 14 dagen nadat wij de retourzending hebben ontvangen teruggestort op het betaalmiddel waarmee de bestelling is betaald.

Service en garantie

Over je aankoop is de wettelijke garantie van kracht, eventuele door ons extra aangeboden garanties doen daar niets aan af. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast mag je naar redelijkheid beoordelen of het product naar wens is.

Je mag het product gedeeltelijk uit de verpakking halen om het product goed te kunnen beoordelen. Zodra het product niet wordt gewassen volgens het wasvoorschrift, vervalt de garantie.

Natuurlijk zijn wij als verkoper verantwoordelijk voor het leveren van een goed product. Indien het product fouten bevat of wij een fout hebben gemaakt, zullen wij zorgen voor een vergoeding of vervanging van het product. Indien het product verkeerd is gebruikt, kunnen wij een vergoeding vragen voor de vervanging van het artikel.

Wij vragen je altijd eerst contact op te nemen met onze klantenservice alvorens het ontvangen product retour te sturen.

Na iedere bestelling ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Hierop is te vinden wat je precies besteld hebt. Komt de orderbevestiging niet overeen met de artikelen die je ontvangen hebt, dan verzoeken wij je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via klantenservice@budget-bed.nl of telefonisch via 088-7461060(lokaal tarief).