Veelgestelde vragen

Levering

Ja, bij een bestelling tot €60 betaal je €5,95 voor zowel Nederland als België. Boven €60 is voor beide landen de verzending gratis.

Nee, wij verzenden ook naar België. De kosten voor beide landen zijn €5,95 bij een bestelling tot €60. Boven dit bedrag is de verzending naar zowel Nederland als België gratis.

Alle bestellingen worden verzonden via PostNL of DHL. Voor een zo goed mogelijke service verzenden wij alle bestellingen via pakketpost met een Track & Trace code!

Als een bestelling op werkdagen voor 23:45 geplaatst en betaald is dan heb je het vaak al de volgende dag in huis. Wij hanteren een levertijd van 1-3 werkdagen op ons gehele assortiment. Het kan wel eens voorkomen dat een product uitverkocht is nadat een bestelling is geplaatst hierdoor kan de levertijd langer uitvallen.

1. Check de Track & Trace code

Je ontvangt deze van ons, zodra het pakket is verzonden, op het door jou opgegeven e-mailadres.

2. Check het bezorgadres

Klopt het door jou opgegeven adres? Controleer ook de postcode.

3. Check je brievenbus

Heb je een niet-thuis-bericht van de bezorger ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een ander moment ingepland.

Klopt dit allemaal maar heb je alsnog het pakket niet ontvangen?

Neem dan contact op met onze klantenservice.

Dat vinden wij heel vervelend voor je en lossen het natuurlijk meteen op. Stuur ons binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een email welke producten beschadigd zijn en wij zorgen kostenloos voor een vervangend product. Retourneren is in alle gevallen gratis, voor meer informatie kijk bij Verzenden & retourneren.

Retourneren

Ja, je kan je bestelling altijd geheel of gedeeltelijk retourneren via onze portal.

Je kunt binnen 14 dagen nadat je het product ontvangen hebt je retour aanmelden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen om je product naar ons terug te sturen. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om het product in originele staat en onbeschadigd terug te sturen.

Je kunt je retour gemakkelijk aanmelden via de retourportal. Klik hier om je retourzending aan te melden en het retourformulier uit te printen.

Ons retouradres is Zoete Inval 4, 4815 HK Breda. Dit adres wordt automatisch ingevuld op je retourformulier.

Nee, je moet zelf opkomen voor de kosten van je retourzending. Indien producten beschadigd zijn of verkeerd geleverd komen wij uiteraard op voor de retourkosten. 

Ja, je mag ook een actie-product retourneren. 

Indien wij de gehele bestelling hebben ontvangen en goedgekeurd, krijg je het gehele aankoopbedrag terug inclusief de verzendkosten bij bestellingen tot €60. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Zorg ervoor dat je ook gratis producten die je van ons hebt ontvangen meestuurt met je retourzending.

Je krijgt je geld uiterlijk 7 dagen nadat wij de retourzending hebben ontvangen teruggestort op het betaalmiddel waarmee de bestelling is betaald.