Bestellen
Als je bestelling al is afgerond en je wilt iets wijzigen, verzoeken wij je contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via klantenservice@budget-bed.nl of via 088-7461060 (lokaal tarief).
Controleer de volgende punten. Indien je bij het bestellen een optie moet aangeven, waarin je het artikel wilt ontvangen? Selecteer dan de optie van jouw voorkeur. Gebruik je een kortingscode of doe je mee aan een actie, waarvoor een minimum bestelwaarde geldt? Controleer dan of jouw bestelling voldoet aan de voorwaarden van de actie. Heb je een geldig e-mailadres ingevuld? Klopt je postcode? Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Gebruik maken van de kortingscode gaat als volgt:
1. Ga naar je winkelmandje;
2. Bij "Kortingscode" vul je de kortingscode in en klik op de groene button met 'Toepassen'.
Wordt de korting niet verwerkt in het orderbedrag? Controleer dan het volgende:
1. Is de korting alleen geldig in combinatie met specifieke artikelen?
2. Maak je tegelijkertijd gebruik van een andere actie, cadeau of korting? De kortingscode is dan niet geldig.
3. Is er een minimum orderbedrag vereist voordat je de code kunt activeren? Winkel dan eerst verder voordat je de code activeert.
4. Heeft de code een geldigheidsdatum? Wellicht is de code verlopen.
Na het plaatsen van je bestelling ontvangt je van Budget-Bed.nl altijd een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Het is echter mogelijk dat deze email door je mailserver als spam aangemerkt is, dat je inbox te vol is of dat je een onjuist e-mailadres hebt ingevuld bij het plaatsen van de bestelling.
Heb je jouw orderbevestiging niet gevonden in je spambox of map 'Ongewenste e-mail'? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@budget-bed.nl of bel 088-7461060(lokaal tarief).
Bij Budget-Bed.nl communiceren wij regelmatig aanbiedingen en (kortings-)acties via e-mail, de website of Social Media. Bij iedere actie geven wij aan hoelang deze geldt en welke verdere voorwaarden hieraan gekoppeld zijn, bijvoorbeeld: op welke producten of categorieën de actie van toepassing is en of er een minimale orderwaarde geldt. Korting middels een kortingscode wordt niet automatisch verrekend, je dient hiervoor de code in te vullen in het afrekenproces. Na afloop van de actie kun je geen gebruik maken van een kortingscode waarvan de geldigheidsdatum voorbij is.
Prijswijzigingen voorbehouden: door ontwikkelingen in de markt, gewijzigde inkooptarieven of andere redenen kunnen de verkoopprijzen van onze artikelen verlaagd of verhoogd worden. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
Staffelkorting: onze staffelkorting betreft een speciale aanbieding waarmee je twee of meer dezelfe producten met korting kunt bestellen. Zo werkt het: je past het aantal op de productpagina of in de winkelwagen aan en vervolgens wordt je korting automatisch doorberekend in het totaal bedrag van je winkelwagen.
Levering
Jouw bestelling wordt bezorgd door PostNL. Als je niet aanwezig bent, bezorgt de bezorger van PostNL het pakket op de dichtstbijzijnde PostNL-locatie en laat een kaartje bij je achter. Indien mogelijk wordt het pakket van een van de buren aangeboden. Via de PostNL App of jouw.postnl.nl kun je jouw pakket volgen en traceren. PostNL bezorgt van maandag tot en met zaterdag.
Ben je benieuwd naar de status van jouw levering of binnen welk tijdsbestek het pakket wordt geleverd? Kijk dan op jouw.postnl.nl of de PostNL App, vul jouw track and trace code of niet-thuis code in en de postcode die je hebt opgegeven bij het plaatsen van de bestelling. Je kunt hier de actuele status van de levering 24 uur per dag bekijken.
Ja, bij een bestelling betaal je € 6,95 verzendkosten voor zowel Nederland als België. Bij het bestelling van een boxspring betaal je € 19,95 verzendkosten
Nee, wij verzenden ook naar België. De kosten voor beide landen zijn € 6,95 bij een bestelling. De verzendkosten voor een bestelling van een boxspring bedragen € 19,95.
Wij hanteren een maximale levertijd van 1-3 werkdagen op ons gehele assortiment. Het kan wel eens voorkomen dat een product uitverkocht is nadat een bestelling is geplaatst. Hierdoor kan de levertijd wat langer duren.
1. Check de Track & Trace code
Je ontvangt deze van ons, zodra het pakket is verzonden, op het door jou opgegeven e-mailadres. Check ook altijd je spambox!
2. Check het bezorgadres
Klopt het door jou opgegeven adres? Controleer danook de postcode en het huisnummer.
3. Check je brievenbus
Heb je een niet-thuis-bericht van de bezorger ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd, afgeleverd op het dichtstbijzijnde afhaalpunt of heeft de bezorger een ander moment ingepland.
Klopt dit allemaal maar heb je alsnog het pakket niet ontvangen?
Neem dan contact op met onze klantenservice.
Een beschadigde levering lossen we graag voor je op. Stuur ons binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een email + foto's waarin je aangeeft welke producten beschadigd zijn en wij zorgen kostenloos voor een vervangend product. Retourneren is in alle gevallen gratis, voor meer informatie kijk bij Verzenden & retourneren.
Betalen
Bij Budget-Bed.nl kun je veilig winkelen en betalen via onderstaande betaalmethoden.
Wil je lekker winkelen zonder zorgen bij Budget-Bed.nl? Alle prijzen bij Budget-Bed.nl zijn inclusief BTW en er komen geen extra kosten bij onze betaalmethoden.
Wij houden van simpel en duidelijk daarom kun je bij Budget-Bed.nl veilig betalen met:
Riverty (nieuwe naam van AfterPay)
Betaal eenvoudig achteraf met Riverty. Bekijk je betaaloverzichten in de Riverty/AfterPay app of in de online omgeving Mijn Riverty/AfterPay. Je ontvangt automatisch een bericht van Riverty/AfterPay wanneer er een betaling voor je klaar staat. Mocht het verzoek om achteraf te betalen door Riverty afgewezen worden kun je natuurlijk wel gebruik maken van een andere betaalmethode. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Riverty: https://www.afterpay.nl/nl/consumenten/vraag-en-antwoord/.
iDEAL
Makkelijk en veilig betalen via de beveiligde internetomgeving van jouw eigen bank.
Creditcard
Je kan bij ons betalen met MasterCard, Maestro, American Express of VISA. De gegevens vul je in via een beveiligde verbinding waardoor je geen risico loopt.
PayPal
Bij het afrekenen kan je kiezen voor PayPal en je wordt automatisch doorgestuurd naar PayPal. Na het inloggen met je PayPal account betaal je door op bevestigen te drukken.
Bancontact
Onze Belgische klanten kunnen betalen via Bancontact. Met Bancontact kun je makkelijk en vertrouwd betalen via je Belgische bankrekening. Er hoeft voor het betalen via Bancontact geen account aangemaakt te worden en wij brengen geen extra kosten in rekening voor het betalen via Bancontact.
Klarna
Je kunt jouw online bestelling ook achteraf betalen met een digitale acceptgiro via Klarna. De maximale termijn hiervoor bedraagt 30 dagen.
Klarna voert voor Budget-Bed.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van Klarna ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen, voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de Klarna website: https://www.klarna.com/nl/klantenservice
Klarna staat los van Budget-Bed.nl. Dit betekent dat wanneer je kiest voor Klarna de betaling ook via hen verloopt. Mocht je hier vragen over hebben, dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Klarna.
in3
Betaal je de aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Deze optie staat vermeld bij de betaalopties in het bestel- en afrekenproces.
Retourneren
Je kunt je bestelling altijd geheel of gedeeltelijk retourneren via onze portal. Deze vind je in de link 'Verzenden & retourneren' onderaan onze website.
Let op: gebruikte en gewassen artikelen mogen niet geretourneerd worden. Heb je een defect artikel ontvangen? Of blijkt het artikel defect na gebruik of na het wassen? Dan verzoeken we je eerst contact op te nemen met onze klantenservice.
Je kunt binnen 14 dagen nadat je het product ontvangen hebt je retour aanmelden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen om je product naar ons terug te sturen. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om het product in originele staat en ongebruikt en onbeschadigd terug te sturen.
Je kunt je retour gemakkelijk aanmelden via de retourportal. Klik hier om je retourzending aan te melden en het retourformulier uit te printen.
Ons retouradres is Zoete Inval 4, 4815 HK Breda. Dit adres wordt automatisch ingevuld op je retourformulier.
Nee, je moet zelf de kosten van je retourzending betalen. Indien producten beschadigd zijn of verkeerd geleverd, dan betalen wij uiteraard de retourkosten. Bewaar hiervoor altijd het verzendbewijs en de kassabon waarop de retourkosten vermeld staan. De verzendkosten die je hebt betaald bij het plaatsen van je bestelling betalen wij terug + het aankoopbedrag van de geretourneerde producten.
Ja, je mag een actieproduct altijd retourneren. Op actieproducten zijn onze standaard retourvoorwaarden van toepassing.
Indien wij de gehele bestelling hebben ontvangen en goedgekeurd, krijg je het gehele aankoopbedrag terug inclusief de verzendkosten die je hebt betaald bij het plaatsen van de bestelling. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Zorg ervoor dat je ook gratis producten die je van ons hebt ontvangen meestuurt met je retourzending.
Je krijgt je geld uiterlijk 14 dagen nadat wij de retourzending hebben ontvangen teruggestort op het betaalmiddel waarmee de bestelling is betaald.
Service en garantie
Over je aankoop is de wettelijke garantie van kracht, eventuele door ons extra aangeboden garanties doen daar niets aan af. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast mag je naar redelijkheid beoordelen of het product naar wens is.
Je mag het product gedeeltelijk uit de verpakking halen om het product goed te kunnen beoordelen. Zodra het product niet wordt gewassen volgens het wasvoorschrift, vervalt de garantie.
Natuurlijk zijn wij als verkoper verantwoordelijk voor het leveren van een goed product. Indien het product fouten bevat of wij een fout hebben gemaakt, zullen wij zorgen voor een vergoeding of vervanging van het product. Indien het product verkeerd is gebruikt, kunnen wij een vergoeding vragen voor de vervanging van het artikel.
Wij vragen je altijd eerst contact op te nemen met onze klantenservice alvorens het ontvangen product retour te sturen.
Na iedere bestelling ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Hierop is te vinden wat je precies besteld hebt. Komt de orderbevestiging niet overeen met de artikelen die je ontvangen hebt, dan verzoeken wij je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via klantenservice@budget-bed.nl of telefonisch via 088-7461060 (lokaal tarief).